Clubstage 2020

31 augustus 2020

De clubstage zit erop, het was een geslaagde stage. Van maandag tot en met woensdag gingen de JM08, JM10 en JM12 er helemaal voor. Het idee om de groep op te delen in onderbouw en bovenbouw sloeg meteen aan. Het waren drie dagen van trainen, spelen en plezier. Trainers Dominiek en Jo hadden hun handen vol. Bente en Shaedia verzorgden de animatie en Gert en Stefan waren het vaste keukenteam.

Daarna was het dus aan de teams JM14, J16, M17 en J18. Al bij de aankomst woensdagavond zat de sfeer al meteen goed. Trainers Dominique en Andrej verzorgden de trainingen. Shaedia organiseerde een watercantus, waar iedereen met plezier aan meedeed. Het keukenteam bestond uit Robbie, Stefan, Evy en Kristien en Eric.

De organisatie van deze stage was in handen van Stefan, Guido en Dominiek. We willen trainers en alle vrijwilligers bedanken voor hun inzet. We willen spelers en ouders bedanken voor het vertrouwen om in deze tijd mee te gaan op stage.