Sportief

HV Arena ondersteund, organiseert en promoot een aantal projecten die direct of indirect met handbal in verband staan. Zo verzorgt de club de keepertraining, voor keepertalent van binnen en buiten de eigen vereniging. En geeft het tips en inspiratie voor leerkrachten lichamelijke opvoeding op de basisschool en het secundair onderwijs.

Jeugdbeleid

Elk jaar wordt het Jeugdbeleid- en structuurplan uitgewerkt. Hierin staat alle informatie over de jeugdopleiding van onze vereniging. Het geeft met name aan hoe de handbalvaardigheden worden aangeleerd en hoe het opleidingsprogramma zich ontvouwt vanaf de eerste leeftijdscategorie U8 tot aan de laatste M19 en J18.

Het hele beleidsplan kan je hier terugvinden. Naar het Jeugdbeleid >>

Promotieplan 20-21

Trainers en bestuur werken elk jaar aan het aanwerven van nieuwe leden, het promotieplan is de leidraad van hoe we over het hele seizoen promotie acties organiseren. Hier kan je het hele plan lezen.

Naar het promotieplan >>

Goede afspraken maken goede vrienden

“Vriendschap scoort” staat op onze wedstrijdtenue’s. Dat is niet voor niets. Tijdens het seizoen besteden we regelmatig aandacht aan teambuilding en het vormen van vriendschappen binnen elk team. Om te beginnen maken we goede afspraken voor iedereen, we noemen dat ons Intern Reglement. Hier kan je het reglement lezen >>