Vriendjesdag 23 december

12 december 2020

Handbalvereniging Arena nodigt jou uit!

HV Arena, de handbalvereniging van Hechtel-Eksel en Peer wil jou en al je vriendjes en vriendinnetjes graag uitnodigen op onze Vriendjesdag op woensdag 23 december aanstaande, in de Gemeentelijke sporthal Hechtel-Eksel (Dennenstraat 8 Eksel).

Heb je nog geen sport of ben je al bi een andere sportclub aangesloten, geen nood … wij gaan jou op een leuke manier leren handballen, een toffe en fijne sport.

Ben je het thuis stil zitten ook zo beu?

Wil je graag op een veilige en verantwoorde manier weer wat gaan sporten? Vanuit de overheid hebben wij weer toestemming om op een veilige en verantwoorde manier onze trainingen terug op te staten voor de teams JM08, JM10 en JM12. Dit zijn de leeftijden vanaf 6 tot en met 11 jaar.

Let op!

Kom in je sportkleding naar de sporthal en ontsmet je handen bij binnenkomst. De kleedkamers zijn nog altijd afgesloten. Vergeet ook zeker niet een drinkflesje water voorzien van je naam mee te brengen.

Wat gaan we allemaal doen?

We beginnen om 14:00 uur met de teams JM8 eb JM10. De “J” staat voor jongens en de “M” voor meisjes. Het getal is voor de maximum leeftijd in die categorie. Wij hebben alvast enkele leuke handbalspelletjes bedacht en we gaan uiteraard ook een wedstrijdje spelen. Het einde is voorzien rond 15:30 uur. Trainers Dominiek Put en Koen Ravach maken er een boeiende training van.

Deze werproos daagt je uit om goed te mikken.

Dan is het de beurt aan ons JM12 team. Trainers Jan van Hout en Govart Peijnenborg ontvangen je graag. Samen met onze spelers beleef je een boeiende en leuke kennismaking met het handbalspel, met ook op het einde een wedstrijd. Deze training duurt tot 17:00 uur.

Wil je meedoen?

Als je wil meedoen, stuur dan even een email naar: HV Arena. Je mag natuurlijk nog een vriendje of vriendinnetje meenemen. Deelname is gratis en coronaveilig!