2 september 2019

Welkom op de website van HV Arena vzw, een handbalvereniging met 100 actieve leden. Onze jeugdopleiding begint bij de Multi Move vanaf het tweede kleuterklas en gaat tot en met de teams van de U19, waarvan de spelers in de laatste twee jaar van het secundair onderwijs zitten. We hebben een Herenteam en een FIT-handbalteam.

Via deze site willen we iedereen op de hoogte houden met info over onze club, wedstrijden, trainingen, foto’s en zoveel meer. Bij de start van het seizoen willen we graag meegeven welke activiteiten er aankomen.

Handbalvereniging Arena op zomerstage augustus 2019 ter voorbereiding van het seizoen 19-20.
De club op zomerstage in Lommel, augustus 2019.

De trainingen gingen door in de sporthallen van De Souverein te Lommel en het gebouw van de Scouting van Lommel is even ons clubhuis. Een viertal dagen hebben meer dan 40 spelers namen deel aan de stage, alle trainers waren op post en een klein tiental vrijwilligers verzorgden de organisatie. Het programma gaf aandacht aan teams en spelers vanaf de U10 tot en met de U19.

Teamsfeer, teambuilding en training

Onze jaarlijkse stage is het startschot van het seizoen. Een positieve sfeer en ontspanning met leuke activiteiten zijn de basis van teambuilding. Het sportieve deel staat vooral in het teken van het werken aan de conditie, individuele techniek en leren gezond sporten. Het was in veel opzichten een zeer geslaagde stage.