HV Arena Beach 2024

Ook dit jaar organiseert HV Arena opnieuw een beachhandball tornooi! Dit zal doorgaan van vrijdag 21 juni t.e.m. zondag 23 juni aan de beachterreinen in de Dennenstraat 9 te Hechtel-Eksel. Ontdek alles over ons beachhandball tornooi hieronder.

Vrijdag 21 juni (scholentornooi & Kwanten Company Cup)

Scholentornooi

Op vrijdag 21 juni vind ons scholentornooi plaats voor leerlingen van het derde tot zesde leerjaar.

Kwanten Company Cup

Onze Kwanten Company Cup is een sportieve teambuildingsactiviteit voor jouw bedrijf! Je hebt zelfs geen voorkennis van (beach)handball nodig. Wij zorgen voor een korte uitleg bij een drankje op onze beachterreinen!

Inschrijven voor de Company Cup kan door het formulier in te vullen en door te sturen via volgende link : Kwanten Company Cup

Vrijdag 21 juni aan de beachterreinen in Eksel :

• 16u30 : Ontvangst

• 17u00 : Korte initiatie

• 17u30 : Start Kwanten Company Cup

• 19u30 : Einde Kwanten Company Cup

• Vanaf 19u40 : Prijsuitreiking en start After Work Summerparty in VIP Beachbar met BBQ*

Inbegrepen bij de Kwanten Company Cup :

• VIP ARRANGEMENT

• Toegang tot de VIP-tent voor het volledige team gedurende 3 dagen

• Inschrijving van een ploeg (min. 6 teamleden)

• Gratis te personaliseren teamshirts voor maximum 8 teamleden

Prijs : €250

*Optioneel : Voor een totaalbedrag van €450 kan je naast de Kwanten Company Cup ook nog genieten van een heerlijke barbecue voor max. 8 personen!

Zaterdag 22 juni (jeugdtornooi + BeachBAR)

Jeugdtornooi

Het tornooi voor de jeugdploegen vind plaats op zaterdag 22 juni van 9u00-17u00. Je kan een team inschrijven in de volgende reeksen :

• JM8 – JM10 – M12 – JM12 (€20,00 per team*)
    • M14 – JM14 – M16 – JM16 (€25,00 per team*)
    • FIT gemend recreatief (€50,00 per team*)

*indien u een scheidsrechter aanlevert die 4 wedstrijden fluit, wordt er €10 terugbetaald aan het wedstrijdsecretariaat

Inschrijven voor ons jeugdtornooi kan je doen via volgende link : https://www.tournify.nl/live/beach-arena-2024

Voor meer informatie kan je contact opnemen via beachhandbal@hv-arena.be

BeachBar

Ook dit jaar voorziet HV Arena opnieuw een Beachbar tijdens ons beachhandbaltornooi!

In onze Beachbar bieden wij diverse (sport-)dranken aan en kan je tapas of vers fruit bestellen en zorgen wij voor sfeervolle muziek.

Op zaterdag zal om 21u00 ook de wedstrijd België-Roemenië van het EK voetbal live uitgezonden worden op een groot scherm.

De aanwezig foodtruck zal ook zorgen dat je de lekkerste pasta’s kan bestellen.

Zondag 25 juni (Belgisch Kampioenschap & senioren)

Het tornooi voor de senioren- en JM18-ploegen vind plaats op zondag 23 juni van 9u00-17u00. Je kan een team inschrijven in de volgende reeksen :

• M18 – J18 (€25,00 per team*)
    • Dames recreatief – Heren recreatief (€50,00 per team*)
    • Dames BK – Heren BK (€50,00 per team*)

Inschrijven voor ons seniorentornooi kan je doen via volgende link : https://www.tournify.nl/live/beach-arena-2024

Voor meer informatie kan je contact opnemen via beachhandbal@hv-arena.be

VIP Arrangementen

VIP ARRANGEMENT

• 25 drank-/eetbonnen
    • Toegang tot de VIP-tent voor 4 personen gedurende 3 dagen
    • Advertentiemogelijkheid op het terrein (niet langs de velden)