Lid worden

Wil je graag lid worden van onze mooie club? Vul dan het formulier onderaan onze pagina in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Vul ook alvast de infofiche voor de speler in : infofiche Aansluitingsformulier_lid 221013 – kopie

Deze infofiche mag je sturen naar administratie@hv-arena.be of afgeven aan de trainer/trainster.

Bekijk in de tussentijd ook al even onze verschillende teampagina’s op de website om te weten te komen in welk team je kan terechtkomen op basis van je geboortejaar. Hier vind je ook de verschillende trainingsuren terug per team.

Hier is ook nog wat extra informatie voor nieuwe leden :

• Elke speler mag een maand lang de trainingen gratis volgen, voordat je zal worden gevraagd om in te schrijven.
  • Elk nieuw lid krijgt van de vereniging een handbal cadeau.
  • Je ontvangt een spelersfiche waar we belangrijke informatie en contactgegevens vragen.
  • Elke speler wordt aangesloten bij de federatie Vlaamse Handbal Vereniging (VHV) en is daarmee ook verzekerd tijdens onze activiteiten voor eventuele sportongevallen.
  • Je ontvangt een uitnodiging voor het betalen van lidgeld, dat mag ook in modaliteiten. Hoewel het lidgeld per speler is bepaald, hebben we een maximum bepaald voor grote gezinnen.
  • Er is ook de mogelijkheid om via het OCMW het lidgeld aan een gereduceerd tarief te betalen. Meer info daarover vind je via deze link. : https://www.hechtel-eksel.be/sportcharter-2

Heb je nog verdere vragen? Stel deze dan via het contactformulier hieronder en we helpen je graag verder.