Beachhandbal Tornooi 2020 gecanceld

2 mei 2020

Deze week heeft het Raad van Bestuur besloten dat we het jaarlijks beachhandbal tornooi voor dit jaar niet laten doorgaan. Het scholentornooi dat gepland stond op vrijdag 26 juni gaat ook niet door, evenals het jeugdtornooi in het weekend van 27 en 28 juni. We plannen nu een beachhandbaltornooi in 2021. Wat we nog wel kunnen is een kleine impressie meegeven van het beachhandbaltornooi van vorig jaar.

Het tweede Limburgse Open Beachhandbal kampioenschap zal ook naar volgend jaar verplaatst worden. De winnaars van vorig jaar, Beachhandbal Blanckenberge Heren en Dames zullen volgend jaar hun wisselbeker verdedigen.

We willen via deze weg de sponsoren die hun medewerking al hadden toegezegd bedanken voor het vertrouwen en we hopen dat we volgend jaar weer op hun een beroep mogen doen.