Vrijwilligers

Als groeiende sportclub is HV Arena steeds op zoek naar extra helpende handen voor al onze verschillende clubactiviteiten. HV Arena zou zonder zijn vrijwilligers niet draaiende blijven en hoe meer vrijwilligers, hoe beter voor onze mooie club. Vele handen maken immers licht werk.

Daarom staan wij ook als club steeds open voor nieuwe helpende handen en kunnen wij voor al onze activiteiten altijd een helpende hand gebruiken. Deze activiteiten kunnen gaan van het helpen tijdens onze wedstrijden en tornooien (tafelzitter, ploegverantwoordelijke, etc.) tot het helpen tijdens onze (extra-)sportieve activiteiten zoals onze stage, onze handbalkampen of onze sjachermarkten.

Voel jij je geroepen om onze club te komen versterken? Aarzel dan niet en vul onderstaand formulier zeker in. Als je dit hebt ingevuld, nemen wij zo snel mogelijk contact met jou op om te bespreken wat jouw verwachtingen zijn en wat er van jou verwacht wordt in de verschillende functies.

Je kan ook altijd ons vrijwilligersbeleid even doornemen via deze link.

Waarmee zou je willen helpen? (meerdere antwoorden zijn mogelijk)