50 jarig jubileum

27 april 2022

Bij deze zouden we zeker iedereen die verbonden is geweest of nog altijd verbonden is met onze club willen terug zien voor onze reünie en feest 🥳 iedereen van harte welkom… al onze topspelers en speelsters van toen en nu… toch zalig 🤾‍♀️ 🤾‍♀️ 🤾‍♀️

Arena bestaat 50 jaar

Toegegeven dat we iets ouder zijn, maar COVID heeft de datum van het feest doen vastleggen in 2022. Om precies te zijn op zaterdag 21 mei in OC De Schans, Rode Kruisplein 10 in Hechtel-Eksel. We starten om 15.00 uur tot 16:30 uur met een receptie voor genodigden.

Daarna volgt een kinderdisco voor onze jeugdspelers, de broers en zussen en vriendjes en vriendinnetjes. De kinderdisco is tot de leeftijd van 14 jaar. De toegang is gratis.

’s Avonds vanaf 20u00 is er een reünie en fuif voor al onze leden, oudleden, sponsoren, oud-bestuursleden, supporters en sympathisanten. De toegang is gratis.

We hopen dat dit een weerzien wordt met veel oud spelers en speelsters, sponsoren, bestuursleden supporters en sympathisanten.