Heb jij de ambitie om een beach handball wedstrijd te leiden als scheidsrechter?

31 mei 2022
TWEE PUNTEN!! cursisten en lesgevers eerste cursus juni 2019

Dan hebben we voor jou een sportieve uitdaging. HV Arena, Beachsportfestival en de KBHB organiseren de allereerste officiële cursus Beach Handball SR (BHSR)

Wat houdt de gratis BHSR cursus in?

Je krijgt eerst een workshop live op het beachterrein in Eksel. Op deze workshop leer je wat het beach handball spel inhoudt en hoe jij de wedstrijd als SR kan gaan leiden. Tijdens het tornooiweekend breng jij de theorie in de praktijk en werk jij een vijftal praktijkopdrachten af en je fluit op de laatste dag van het tornooi je praktijktoets-wedstrijd.

Je wordt stap voor stap begeleid door een ervaren beach handball scheidsrechter, zodat je de cursus met goed gevolg kan afsluiten.  Deze cursus en begeleiding zijn gratis.

Er zijn 2 cursussen

De workshop wordt donderdagavond 23 juni gegeven. Het tornooi zelf begint al op vrijdagochtend met een scholentornooi, maar het echte werk is er op zaterdag 25 en zondag 26 juni.

Kan je niet in juni? Dan is er nog een cursus eind juli. De workshop zal doorgaan vrijdagavond 29 juli en het tornooiweekend is op 30 en 31 juli.

Wat kunnen we jou aanbieden?

Voor beide tornooien bieden we jou een gratis verblijf op onze camping aan. We verzorgen ook ontbijt, lunch en avondeten en we bieden drankbonnen aan. We vragen wel dat je een eigen tent en gerief meebrengt. Wil je tijdens het juli tornooi deelnemen aan de BBQ, dan vragen we een bijdrage.

Officieel certificaat Beach Handball Scheidsrechter

Sluit je het tornooiweekend met een goed resultaat af, dan ben je één van de eerste die het officiële KBHB Certificaat Beach Handball Scheidsrechter in ontvangst zal nemen.

Voor meer informatie en/of inschrijven stuur je een email naar beachsportfestival@gmail.com

We verwelkomen je graag tot de eerste lichting Beach Handball scheidsrechters.