Matchcenter

Op deze matchcenter vind je alle wedstrijden van elke competitie waar HV Arena aan deelneemt. De resultaten van de wedstrijden kunnen maar gepubliceerd worden als ze door de VHV (Vlaamse Handbalvereniging) of de NHV (Nederlands Handbal Verbond)  bekend gemaakt zijn. Let op! Er kunnen nog wijzigingen aangebracht worden in de planning van de wedstrijden. Neem altijd even contact op met de team-afgevaardigde voor de juiste tijd en plaats.

De stand of rangschikking staat op de teampagina. Binnenkort kan je per competitie ook de hele kalender bekijken met alle wedstrijden op deze website. Hierin zie je zowel de uitslagen van de gespeelde wedstrijden als de planning van de komende.

Wedstrijden en uitslagen

Wedstrijden komend weekend