Partners HV Arena

Al bijna 60 jaar is Tegelhandel Kwanten een betrouwbare leverancier van tegels, natuursteen, parket, laminaat en vinyl. Ook kan je bij hen terecht voor plaatsingsmaterialen en onderhoudsproducten.

Met een toonzaal van 1200m² biedt Tegelhandel Kwanten een ruime keuze aan vloeren en met hun jarenlange expertise helpen ze je graag bij de keuze van jouw droomvloer.

De expertise van Qlight in verlichting, gecombineerd met hun jarenlange ervaring in lichtsturingen en audio, levert een totaalconcept op van sfeer en beleving waardoor jouw onderneming of woning er echt zal uitspringen.

Sinds 2013 ontwerpt Q-light out-of-the-box lichtconcepten. Dit doen ze met een mix van passie voor het vak, het delen van kennis, awesome teamwork, creatieve ideeën en goede koffie.

Met meer dan 15 jaar ervaring in hun vakgebied weet Green Solutions precies waar ze mee bezig zijn. Ze kennen hun vak en weten dat goed en kwalitatief materiaal de basis vormen voor een perfecte projectafhandeling.

Daarnaast hechten ze ook veel belang aan het persoonlijke contact met hun klanten. Door te kiezen voor een compacte, maar solide structuur kunnen ze een topservice aanbieden terwijl ze in nauw contact blijven met de klant.

Op zoek naar de wagen van uw dromen? Dan helpen ze je bij Garage Rutten in Hechtel graag verder. Vriendelijkheid, flexibiliteit en eerlijkheid zijn de kernwaarden van dit team.

Het is zeer belangrijk dat je zorgeloos kan rijden in een veilige en comfortabele wagen. Net daarom rij je met een Volvo van Groep Rutten. Je zal er na een bezoek zeker met een lach op het gezicht vertrekken.

Al meer dan 15 jaar levert GM Jaro precisiewerk voor machinebouwers en industriële bedrijven in België en Nederland. Een goede prijs-kwaliteitsverhouding, flexibiliteit en snelheid zijn hun pijlers voor succes.

Maar hun grootste troef is toch de motivatie om voor iedere klant, klein of groot, topwerk en topservice te leveren. Dat kan dankzij de ervaring, het bekwame personeel en het uitgebreide machinepark.