Vriendjesdag december 2020

6 januari 2021

De kerstvakantie bracht onze jongste spelers plezier met een vriendjesdag op 23 december. De werproos daagde iedereen uit om goed te mikken. Het was een succesvolle dag met nieuwe gezichten die zich van hun sportiefste kant lieten zien.

Ook het Kerst-kamp, die we samen met Multiskilzzz organiseerde is succesvol verlopen. Meer dan twintig kinderen hebben elke ochtend handbal initiatie gekregen.

Bedankt aan alle trainers, hulptrainers en vrijwilligers om alles in goede banen te leiden.

Wil je mee doen?

Als je een keer wilt meetrainen met onze jongste teams, dan ben je van harte welkom. Je mag een maand lang de sport en de club ervaren voordat je beslist om je aan te sluiten. We geven je graag meer informatie, stuur ons een email via dit contactformulier.

Handbal overal en voor iedereen

Voor deze acties hebben we gebruik gemaakt van de werproos die de VHV ons ter beschikking heeft gesteld via het programma Speelhandbal.be. Dat programma ondersteund promotie-activiteiten en de leerlijn van de JM08, JM10 en JM12. Meer informatie hierover kan je lezen op www.speelhandbal.be.