We gaan op zomerstage

7 juli 2021

Veel plezier, werken aan conditie, individuele techniek en teambuilding en veel handballen. Dat is de zomerstage van HV Arena. We verblijven dit jaar in Delvenhof 2, Rietweg 41, 3950 Kaulille (Bocholt). We maken gebruik van de sporthal De Steenakker, dat niet ver weg van het jeugdverblijf af ligt. In het tweede deel van de week maken we ook gebruik van een sporthal in Peer. We gaan, net zoals vorig jaar, in twee groepen.

JM8-10-12 en M13

Aankomst maandag 23 augustus om 11:00 uur en ophalen woensdag 25 augustus vanaf 16:00 tot 17:00 uur. Om het een en ander in goed banen te leiden, vragen we aan de ouders van de jongsten om aan te geven of ze overdag (maandag, dinsdag en woensdag) kunnen helpen met het vervoer van de spelers van en naar de sporthal.

JM14-J16-M17-J18 en Heren

Aankomst woensdagavond 25 augustus 20:00 uur aan De Delvenhof. Einde stage zondagmiddag 29 augustus 14:00 uur. Aan alle spelers wordt gevraagd om een fiets mee te nemen (of beter nog: per fiets te komen), voor het vervoer van en naar de sporthal.

Wat moet je meebrengen:

• Voor de deelnemers van JM8-10-12 en M13 is een knuffel meenemen VERPLICHT!
  • Voor de deelnemers van JM14-J16-M17-J18 je FIETS meenemen!
  • Slaapzak, kussen met kussenovertrek EN matrasovertrek (GEEN veldbed meenemen!).
  • Je handbal en drinkbus (alléén voor jezelf).
  • Zakgeld max 5 euro.
  • Zwemgerief en slippers.
  • Kledij, slaapkledij, ondergoed en sokken voor iedere dag.
  • Regenkledij.
  • Sportschoenen voor binnen en buiten.
  • Handdoeken en toiletgerief.
  • Identiteitskaart.
  • Medicatie (indien nodig); breng je trainer hiervan op de hoogte bij het vertrek!
  • Kaarten, gezelschapsspelletjes en een goed humeur natuurlijk.

Wat mag je niet meebrengen :

• Waardevolle spullen (we zijn niet verantwoordelijk voor diefstallen).
  • Geen matras of veldbed dus, in het verblijf staan bedden met matrassen.

Voor inschrijven gebruik je dit pdf formulier of dit word document. Het ingevuld formulier kan je meegeven met of opsturen naar je ploegverantwoordelijke of Guido Baeten. Inschrijven kan tot uiterlijk 14 augustus.

We hopen op een sportieve en toffe stage,

Bestuur HV Arena