Beachhandbalkamp 16-20 augustus

8 juli 2021

Van 16 tot en met 20 augustus organiseert Handbalvereniging Arena een beachhandbalkamp op het beachterrein aan de Dennenstraat in Eksel (naast de tennisvelden). Dit kamp is voor jongens en meisjes die geboren zijn van 2008 tot en met 2012. Naast een sportief uitdagend programma is er ook ruimte voor ontspanning en leuke strandspelen.

Kom jij ook?

Het beachhandbalkamp is er voor iedereen

Ervaring met handbal is niet nodig. Iedereen is welkom. Er worden teams gevormd op basis van leeftijd en ervaring zodat iedereen zowel plezier als uitdaging heeft. Mocht het weer tegenzitten, dan gaat het programma door in de kleine zaal van de sporthal.

De JM14 tijdens een beachhandbaltraining

Inschrijven kan tot 14 augustus

Prijs voor het beachhandbalkamp is 45 Euro per deelnemer. In de prijs zijn een beachhandbalshirt en beachhandbal inbegrepen.  Schrijf vandaag nog in! Gebruik het inschrijfformulier hieronder.

Fout: Contact formulier niet gevonden.